
Václav Krbůšek
Kreativním ředitelem Symbia se stal Václav Krbůšek. V agentuře pracuje osm let, v posledních letech především jako režisér audia a videa inhouse produkce Symbiograf. V Symbiu má za sebou kampaně pro Radegast, T-Mobile, Twisto, Sazku nebo interaktivní simulaci Pussy Walk. Letos obhájil prvenství v soutěži Young Lions v kategorii Digital. Funkci přebírá po Miky Karasovi, který přešel do Scholz & Friends.
„Mým úkolem je využít sílu talentů z různých oddělení a posunout naše kreativní výstupy na další úroveň,” uvedl Krbůšek. Agentura má za sebou přerod z digitální v integrovanou agenturu, vzniklo v ní také silné strategické oddělení. V rámci nové role chce Krbůšek rovněž svěřit větší zodpovědnost jednotlivcům napříč produkčními týmy.
“Chci, aby každý výstup Symbia měl kus nás, aby v tom byla naše odvaha dělat věci jinak,” vysvětlil svou vizi Krbůšek. „Po 10 letech v reklamě si průběžně všímám, že s dobrou myšlenkou může přijít profese, která není v ostatních agenturách tradičně viděna jako součást ‚kreáče‘. Stalo se mi to s accounty, projekťáky, studenty filozofie, dokonce i s klienty. Proto chci kreáč otevřít pro lidi s talentem bez ohledu na jejich zaměření,“ doplnil.

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“
