Kreativním ředitelem Symbia se stal Krbůšek

Václav Krbůšek

Václav Krbůšek

Kreativním ředitelem Symbia se stal Václav Krbůšek. V agentuře pracuje osm let, v posledních letech především jako režisér audia a videa inhouse produkce Symbiograf. V Symbiu má za sebou kampaně pro Radegast, T-Mobile, Twisto, Sazku nebo interaktivní simulaci Pussy Walk. Letos obhájil prvenství v soutěži Young Lions v kategorii Digital. Funkci přebírá po Miky Karasovi, který přešel do Scholz & Friends.

Mým úkolem je využít sílu talentů z různých oddělení a posunout naše kreativní výstupy na další úroveň,” uvedl Krbůšek. Agentura má za sebou přerod z digitální v integrovanou agenturu, vzniklo v ní také silné strategické oddělení. V rámci nové role chce Krbůšek rovněž svěřit větší zodpovědnost jednotlivcům napříč produkčními týmy. 

“Chci, aby každý výstup Symbia měl kus nás, aby v tom byla naše odvaha dělat věci jinak,” vysvětlil svou vizi Krbůšek. „Po 10 letech v reklamě si průběžně všímám, že s dobrou myšlenkou může přijít profese, která není v ostatních agenturách tradičně viděna jako součást ‚kreáče‘. Stalo se mi to s accounty, projekťáky, studenty filozofie, dokonce i s klienty. Proto chci kreáč otevřít pro lidi s talentem bez ohledu na jejich zaměření,“ doplnil.