
Miloš Kočí
Kreativní týmy v agentuře VMLY&R od 17. května nově povede Miloš Kočí. Na pozici chief creative officer přichází z agentury Kaspen/Jung von Matt, kde tři roky zastával funkci zástupce kreativního ředitele. „Jedním z Milošových hlavních úkolů bude vytvořit z několika samostatných kreativních jednotek jeden fungující tým. Tento úkol zahrnuje propojení tří stávajících výkonných kreativních ředitelů a nastavení procesů tak, aby kreativní oddělení, a potažmo celá agentura fungovaly co nejlépe,“ přibližuje Iva Welker, client service director VMLY&R.
Nový šéf má fungovat napříč klientskými týmy. „Rád se zapojím do práce na všech klientech, kteří budou mou pomoc potřebovat. Aktuálně leží na stole jedna pracovní výzva, které se už budu ve své nové roli aktivně účastnit, a to je výběrové řízení na kreativní agenturu pro T-Mobile,“ říká Miloš Kočí. V tomto tendru se VMLY&R utká mimo jiné se Saatchi & Saatchi, dosavadní agenturou T-Mobilu.
V reklamním byznysu se Miloš Kočí pohybuje bezmála 20 let. Začínal jako copywriter v agenturách Havas a právě Saatchi & Saatchi. Od roku 2016 do roku 2018 řídil kreativu v Havasu, odkud se přesunul do Kaspenu na post zástupce kreativního ředitele. Je podepsán pod kampaněmi Ne z nás dělá to, čím jsme pro Budějovický Budvar nebo tou na mostech přes silnice pro Kooperativu. Pracoval pro klienty Kofola, Ikea nebo Rajec.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí
