Na pozici chief creative officer do pražské reklamní agentury DDB přichází Klára Palmer. Nahradí Doru Pružincovou, která kreativní oddělení vedla téměř tři roky poté, co na sklonku roku 2020 přišla z VMLY&R. Teď je čerstvě jako šéfka kreativy a copywriter podepsaná pod náborovou kampaní pro Dr. Max od agentury Hero & Outlaw.
Kromě Pružincové agenturu DDB Prague opouští i Amila Hrustić Batovanja. Tu na postu kreativní ředitelky nahradí Iva Nitkulinec, která dosud působila jako head of art v rovněž pražské agentuře Kaspen/Jung von Matt. Kaspen momentálně po 21 letech mění majitele.
Klára Palmer posledních osm let byla v kreativním vedení agentury McCann Prague, z toho poslední rok jako executive creative director. Za svou kariéru nasbírala lokální i mezinárodní ocenění, včetně Cannes Lions, Golden Drum, One Show, Epica Awards nebo Eurobest.
S novým vedením kreativy chce DDB dosáhnout dalších úspěchů v oborových soutěžích. Agentura letos získala prvního lva z Cannes a byla druhou nejoceňovanější agenturou na ADC Awards. „Klára přinese nový vítr a naváže na naši dlouhodobou ambici budovat jeden z nejkvalitnějších kreativních týmů na trhu,“ je přesvědčen šéf DDB Prague Jan Faflík.

Linda Bartošová už nebude moderovat Spotlight

Jakub Zelenka a Apolena Rychlíková chystají novou mediální platformu

Lenka Černá: Economia je na cestě k zisku. Respekt byl stát ve státě

Čestmír Strakatý bude pro CzechCrunch uvádět nový podcast o moderním Česku
