Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou

Kromě Pružincové agenturu opouští i Amila Hrustić. Tu nahradí Iva Nitkulinec z Kaspenu.

Jan Faflík a Klára Palmer

Jan Faflík a Klára Palmer

Na pozici chief creative officer do pražské reklamní agentury DDB přichází Klára Palmer. Nahradí Doru Pružincovou, která kreativní oddělení vedla téměř tři roky poté, co na sklonku roku 2020 přišla z VMLY&R. Teď je čerstvě jako šéfka kreativy a copywriter podepsaná pod náborovou kampaní pro Dr. Max od agentury Hero & Outlaw.

Kromě Pružincové agenturu DDB Prague opouští i Amila Hrustić Batovanja. Tu na postu kreativní ředitelky nahradí Iva Nitkulinec, která dosud působila jako head of art v rovněž pražské agentuře Kaspen/Jung von Matt. Kaspen momentálně po 21 letech mění majitele.

Klára Palmer posledních osm let byla v kreativním vedení agentury McCann Prague, z toho poslední rok jako executive creative director. Za svou kariéru nasbírala lokální i mezinárodní ocenění, včetně Cannes Lions, Golden Drum, One Show, Epica Awards nebo Eurobest.

S novým vedením kreativy chce DDB dosáhnout dalších úspěchů v oborových soutěžích. Agentura letos získala prvního lva z Cannes a byla druhou nejoceňovanější agenturou na ADC Awards. „Klára přinese nový vítr a naváže na naši dlouhodobou ambici budovat jeden z nejkvalitnějších kreativních týmů na trhu,“ je přesvědčen šéf DDB Prague Jan Faflík.

Sdílejte