Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

Kreativu Havasu povede Halaxa z Lemonade

Martin Halaxa

Martin Halaxa

Do komunikační agentury Havas Prague nastoupil na pozici creative leader Martin Halaxa. Nahrazuje Miloše Kočího, jenž agenturu opouští po čtyřech letech. V Havasu se Halaxa bude věnovat převážně práci pro klienta T-Mobile.

Přichází z agentury Lemonade, kde působil na pozici kreativního ředitele. Mezi jeho poslední práce tam patří globální kampaň ke 115. výročí značky Harley-Davidson. V Lemonade také vedl kreativu pro sociální média klientů Bonduelle, Piazza d’Oro, McDonald’s či Obi. Předtím strávil dva roky v televizi Nova, kde tvořil upoutávky pro nejsledovanější formáty stanice (Tvoje tvář má známý hlas, Superstar, Masterchef, Wimbledon, seriály).

Halaxa v oblasti české reklamy působí téměř dvacet let. Kariéru začínal jako copywriter v Leo Burnett a během let prošel řadou pražských reklamních agentur (DDB, Y&R, Cayenne, Six & Others), zpravidla na pozicích copywriter nebo kreativní ředitel.