Po roce přestává vycházet zpravodajský web Liberecké zprávy, z finančních důvodů. „Mimořádně vysoký a stále stoupající zájem uživatelů se nám bohužel vlastní vinou nedaří inzertně přetavit do odpovídajících tržeb,“ informovali vydavatelé Jan Stránský a Tomáš Tesař. Začínali v lednu 2019.

Kreativu Mark BBDO řídí Cabejšek, Sverdlin po 17 letech odešel

Jakub Cabejšek je zároveň kreativním ředitelem agentur Mark BBDO i Proximity Prague.

Jakub Cabejšek

Jakub Cabejšek

Z agentury Mark BBDO po 17 letech odešel Leon Sverdlin, dosavadní kreativní ředitel. Kreativním ředitelem agentury je od ledna Jakub Cabejšek, který od začátku loňska ve skupině vykonává funkci kreativního ředitele Proximity Prague. Ta mu zůstává. Upozornil na to Borovan.cz. Než přišel do Proximity, působil Cabejšek v letech 2013 až 2018 v agentuře Ogilvy jako copywriter.

Sverdlin přešel na klientskou stranu, už od října je marketingovým ředitelem Renomia Group. S pojišťovací makléřskou společností přitom už dřív spolupracoval jako dlouholetý konzultant.

Leon Sverdlin. Foto: Renomia Group

Leon Sverdlin. Foto: Renomia Group

Radim Kovács, dosavadní ředitel marketingu, se v Renomii po třech letech přesunul do obchodního oddělení, na pozici business development leader pro střední a východní Evropu.