
Jakub Cabejšek
Z agentury Mark BBDO po 17 letech odešel Leon Sverdlin, dosavadní kreativní ředitel. Kreativním ředitelem agentury je od ledna Jakub Cabejšek, který od začátku loňska ve skupině vykonává funkci kreativního ředitele Proximity Prague. Ta mu zůstává. Upozornil na to Borovan.cz. Než přišel do Proximity, působil Cabejšek v letech 2013 až 2018 v agentuře Ogilvy jako copywriter.
Sverdlin přešel na klientskou stranu, už od října je marketingovým ředitelem Renomia Group. S pojišťovací makléřskou společností přitom už dřív spolupracoval jako dlouholetý konzultant.

Leon Sverdlin. Foto: Renomia Group
Radim Kovács, dosavadní ředitel marketingu, se v Renomii po třech letech přesunul do obchodního oddělení, na pozici business development leader pro střední a východní Evropu.

Internetová Mall.tv změní název na Fame Play

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“
