Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

Kreativu od Symbia dostanou Coqui i Moët Chandon

Agentura Symbio zahájila spolupráci s novými klienty, kterým v letošním roce 2019 zajistí kreativu a exekuci digitálních kampaní. Podepíše se pod nové spoty značky bot Coqui a sociální sítě šampaňské Moët & Chandon. I letos Symbio pokračuje se značkami Birell od Plzeňského Prazdroje či Ria.

Obuv Coqui se v minulosti v komunikaci zaměřovala především na B2B, od nového roku se to má změnit. Pomůže tomu právě nová kampaň či brand story od Symbia. „S naší inhouse audivizuální produkcí Symbiograf právě finalizujeme kampaňová videa, jednáme i o formátech pro sociální média, které celou kampaň doplní,” vysvětluje Jan Pažin, head of production Symbio.

V tendru českého zastoupení Moët & Chandon uspělo Symbio koncem loňska. Zajistí kompletní správu sociálních sítí a další digitální aktivity. „Do budoucna chceme zkoušet i kreativnější formáty a přinášet fanouškům víc inspirací na situace, které by se mohly stát takzvaným Moët momentem,” říká head of social Symbia Klára Slavíková.

Po kampaních v minulých letech svěřil Symbiu znova svou plánovanou digitální komunikaci pro Česko a Slovensko i Plzeňský Prazdroj, konkrétně značka nealkoholického piva Birell. „Loni jsme zvládli launchovací kampaň pro nový Birell Botanicals, letní image komunikaci s influencery i charitativní projekt Nezastavitelní,“ přibližuje Zuzana Kropáčová, account manažerka Symbia. Nové kampaně se dočká i značka dámské hygieny Ria.