
Wolt je technologický startup založený v roce 2014 ve Finsku. Působí ve více než 260 městech ve 23 zemích a má přes 5 000 zaměstnanců, 18 milionů registrovaných uživatelů, přes 100.000 partnerských kurýrů a desetitisíce partnerů z řad restaurací a obchodů. V Česku je od léta 2018. Foto: Wolt
Původně finská rozvozová služba Wolt v Česku nově navázala spolupráci s kreativní agenturou Triad Advertising, se kterou se chystá kampaň určenou pro televizi, out-of-home a také pro internet. O nákup mediálního prostoru se postará agentura OMD. Wolt působí na českém trhu od léta 2018 a nyní poskytuje služby ve 12 městech. Dosud si obstarával veškerou kreativu inhouse.
„Původně jsme se soustředili na lokální komunikaci, společně s expanzí jsme se ale postupně dopracovali k cílení na širokou základnu potenciálních zákazníků. Proto jsme chtěli spolupracovat s někým, kdo nám bude schopný zajistit velkou kampaň, která nás dostane do povědomí veřejnosti,“ vysvětluje Daniel Blažek, marketingový manažer Woltu pro Česko. „V rámci výběrového řízení nás nejvíce zaujal koncept agentury Triad, který souzněl s tím, jak Wolt vnímáme. Aktuálně už dotahujeme pouhé detaily a těšíme se, až se celá kampaň spustí,“ dodává.
Mediální pokrytí kampaně na televizních obrazovkách dostala na starost agentura OMD ze skupiny Omnicom Media Group. „Máme za sebou spolupráci už s několika klienty z e-commerce, kteří hledali způsob, jak rozvíjet svůj byznys a rozšířit komunikaci mimo online prostředí. Fakt, že se Wolt rozhodl pro naši mediální strategii, je pro nás důkazem, že umíme nejen nabídnout konkurenční cenové podmínky, ale především že náš přístup může být funkční i pro segment food delivery,“ komentoval ředitel OMD Štěpán Kamený.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí
