Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

Kreativu Programmatic Media řídí Hanousková

Aneta Hanousková

Aneta Hanousková

Novou kreativní ředitelkou agentury Programmatic Media se stala Aneta Hanousková, nahradí Michaelu Bartošovou. Po ročním působení v agentuře na pozici marketingový specialista se zaměřením na sociální sítě bude nyní Hanousková mít na starosti chod kreativního oddělení agentury. V marketingu pohybuje čtyři roky, věnovala se především sociálním sítím. V minulosti působila mimo jiné v digitální agentuře Infinity Vision.