Kreativní oddělení Scholz & Friends Praha povede od května Miky Karas. Přichází ze Symbia, kde také zastával funkci kreativního ředitele. Ještě před tím dlouhodobě působil jako senior copywriter v agentuře WMC Grey. Získal ceny z lokálních i zahraničních soutěží za kreativitu i efektivitu. Náplní jeho práce bude především péče o nově získané klienty Mitsubishi, Samsung a dále Wüstenrot, Jihlavanka nebo skupinu Unipetrol, pod kterou patří i síť čerpacích stanic Benzina nebo oleje Mogul. Podle managing directora Tomáše Kopečného přichází Karas jako součást změn, které započaly nástupem Barbory Hájkové do pozice client service directora na konci loňského roku.
- Business FactoryStartup Lead
- Kofola ČeskoslovenskoMedia manažer
- Impact Hub Česká republikaImpact Hub Ostrava: Sales guru = prodejce eventových prostor
- MarketUPSocial Media Specialist
- MarketUPProject Manager
- MarketUPCampaign Specialist
- MarketUPSenior Copywriter & Idea Maker
- MarketUPSenior Graphic Designer