Kreativní oddělení Scholz & Friends Praha povede od května Miky Karas. Přichází ze Symbia, kde také zastával funkci kreativního ředitele. Ještě před tím dlouhodobě působil jako senior copywriter v agentuře WMC Grey. Získal ceny z lokálních i zahraničních soutěží za kreativitu i efektivitu. Náplní jeho práce bude především péče o nově získané klienty Mitsubishi, Samsung a dále Wüstenrot, Jihlavanka nebo skupinu Unipetrol, pod kterou patří i síť čerpacích stanic Benzina nebo oleje Mogul. Podle managing directora Tomáše Kopečného přichází Karas jako součást změn, které započaly nástupem Barbory Hájkové do pozice client service directora na konci loňského roku.

Strategy & idea director
Jonáš Čumrik nastupuje na novou pozici v parfumerii Notino

Kreativní studio a produkce spojují síly
Startuje ženská reklamní agentura Nuagencía

Na co si dát pozor
Powerpoint i intimní tužby: sdílení obrazovky se může lehce zvrtnout

DDB Fresh se odděluje a mění název