Kreativní oddělení Scholz & Friends Praha povede od května Miky Karas. Přichází ze Symbia, kde také zastával funkci kreativního ředitele. Ještě před tím dlouhodobě působil jako senior copywriter v agentuře WMC Grey. Získal ceny z lokálních i zahraničních soutěží za kreativitu i efektivitu. Náplní jeho práce bude především péče o nově získané klienty Mitsubishi, Samsung a dále Wüstenrot, Jihlavanka nebo skupinu Unipetrol, pod kterou patří i síť čerpacích stanic Benzina nebo oleje Mogul. Podle managing directora Tomáše Kopečného přichází Karas jako součást změn, které započaly nástupem Barbory Hájkové do pozice client service directora na konci loňského roku.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
Včetně kompletní letní olympiády
Streamingová služba Max v Česku odstartuje 21. května, nahradí HBO Max
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Tentokrát ani nikdo nekandidoval