Rezervujte si datum: na úterý 22. ledna 2019 chystáme další Digiveletrh. Bude to už pátá výroční přehlídka novinek digitálních agentur. Ty zapsané v našem katalogu budou mít účast výhodnější.

Kreativu Triadu řídí Fridrich, Zacko je chairman

“Značky se předhánějí, která toho řekne víc. Dělejme toho míň,” vyzývá Matouš Fridrich.

Matouš Fridrich

Matouš Fridrich

Kreativním ředitelem pražské pobočky slovenské agentury Triad se stal Matouš Fridrich. V agentuře pracuje přes pět let, podílel se na kampaních značek Pilsner Urquell, Ikea, Gambrinus, Kingswood, Velkopopovický Kozel, Kofola, Jihlavanka nebo Tchibo. Dosavadní kreativní ředitel a spoluzakladatel agentury Jaro Zacko (ve slovenském Triadu drží 45 %) se v rámci Triadu posouvá dál na pozici nazvanou creative chairman. Bude se věnovat kreativnímu směřování a rozvoji dalších firem Triadu, jako je startup Kontentino či programátorský tým Brackets.

„Je za námi období prudkého růstu a přišel čas dospělosti, kdy musíme odvádět kvalitní práci dlouhodobě a udržovat si inovativnost. Je to pravý čas pro to, aby prostor získal nový lídr. Matouš k nám přišel v roce 2012 nejdřív na výpomoc jako copywriter a byl tak dobrý, že už nikdy neodešel. Postupně s námi zažil všechny důležité milníky a přes kreativního lídra se vypracoval až na kreativního ředitele a partnera,” píše Zacko na blogu agentury. Partnerství Fridricha se v agentuře realizuje ne přes vlastnický podíl, ale prostřednictvím spolurozhodovacích pravomocí a podílu na zisku.

Fridrich se podle svých slov řídí se tím, že v době přetlaku informací musí reklama být především jednoduchá, zapamatovatelná a dlouhodobě konzistentní. „Značky se předhánějí, která toho řekne víc. Pojďme toho dělat míň. Mým cílem je vytvářet takovou reklamu, na kterou se budeme chtít sami koukat a za kterou nás kamarádi, prarodiče nebo sousedi pochválí. Protože se usmáli, řekli si aha nebo se třeba na malou chviličku zamysleli,“ popisuje nový kreativní ředitel svou vizi.