Kreativním ředitelem pražské pobočky slovenské agentury Triad se stal Matouš Fridrich. V agentuře pracuje přes pět let, podílel se na kampaních značek Pilsner Urquell, Ikea, Gambrinus, Kingswood, Velkopopovický Kozel, Kofola, Jihlavanka nebo Tchibo. Dosavadní kreativní ředitel a spoluzakladatel agentury Jaro Zacko (ve slovenském Triadu drží 45 %) se v rámci Triadu posouvá dál na pozici nazvanou creative chairman. Bude se věnovat kreativnímu směřování a rozvoji dalších firem Triadu, jako je startup Kontentino či programátorský tým Brackets.
„Je za námi období prudkého růstu a přišel čas dospělosti, kdy musíme odvádět kvalitní práci dlouhodobě a udržovat si inovativnost. Je to pravý čas pro to, aby prostor získal nový lídr. Matouš k nám přišel v roce 2012 nejdřív na výpomoc jako copywriter a byl tak dobrý, že už nikdy neodešel. Postupně s námi zažil všechny důležité milníky a přes kreativního lídra se vypracoval až na kreativního ředitele a partnera,“ píše Zacko na blogu agentury. Partnerství Fridricha se v agentuře realizuje ne přes vlastnický podíl, ale prostřednictvím spolurozhodovacích pravomocí a podílu na zisku.
Fridrich se podle svých slov řídí se tím, že v době přetlaku informací musí reklama být především jednoduchá, zapamatovatelná a dlouhodobě konzistentní. „Značky se předhánějí, která toho řekne víc. Pojďme toho dělat míň. Mým cílem je vytvářet takovou reklamu, na kterou se budeme chtít sami koukat a za kterou nás kamarádi, prarodiče nebo sousedi pochválí. Protože se usmáli, řekli si aha nebo se třeba na malou chviličku zamysleli,“ popisuje nový kreativní ředitel svou vizi.