Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Kreativu v Scholz & Friends vede Číhalík, strategii zastřeší Raftovski

Roman Číhalík přišel z Comtechu, Lazo Raftovski z PPF, kde se staral o Home Credit v Asii.

Zleva Lazo Raftovski, Tomáš Kopečný, Roman Číhalík, uprostřed Barbora Hájková

Zleva Lazo Raftovski, Tomáš Kopečný, Roman Číhalík, uprostřed Barbora Hájková

Kreativní oddělení agentury Scholz & Friends nově povede Roman Číhalík. Přichází z agentury Comtech Can, kde zastával funkci kreativního ředitele společně s Petrem Vlasákem, mezi jeho dřívější působiště patřily i agentury Zaraguza a Nydrle. Náplní jeho práce v novém působišti bude především pomoc s novým nastavením agentury a péče o stávající i nově získané klienty. Střídá Mikyho Karase, který nově pracuje jako kreativní ředitel značky Madmonq, výživového doplňku pro hráče.

Současně s Číhalíkem přichází na pozici head of strategy Lazo Raftovski. Ten dosud působil ve skupině PPF, kde měl primárně na starosti rozvoj značek Home Credit na asijských trzích. V minulosti dělal také pro Unicef nebo O2. Jeho novou prací bude kromě strategického poradenství i řízení nově vzniklé konzultační divize orientované na product development a brand innovation.

Podle slov agenturní client service directorky Barbory Hájkové jde o významný krok spojený se změnami uvnitř společnosti, k jejichž završení má dojít ke konci letošního roku. Scholz & Friends se v posledních letech kromě klasického reklamního servisu stále víc orientuje právě na poradenství v oblasti produktových inovací a vývoje značek.

„Naším cílem je klientům nabídnout více úhlů pohledu na jejich problémy a požadavky. V posledních letech jsme díky tomuto přístupu pomohli na trh mnoha novým značkám nebo produktům, a to jak v Česku, tak po světě,“ dodává Tomáš Kopečný, managing director Scholz & Friends.