
Luboš Kreč
Redakci obsahového webu CzechCrunch v listopadu rozšíří čtveřice novinářů na plný úvazek. Jsou jimi Luboš Kreč, dosud jeden ze zástupců šéfredaktora Hospodářských novin, Lucie Černohlávková (dosud rovněž v Hospodářských novinách, předtím ve Forbesu), Eliška Nová (šest let redaktorka Lidových novin, předtím též v Hospodářkách) a Iva Brejlová, která dosud na webu publikovala externě. Nově tým autorů CzechCrunche čítá interně 16 lidí, s externisty na částečný úvazek je to 22 hlav.
Kreč se podle Ptáčka zaměří na hlubší témata z oblasti byznysu, ekonomiky a startupů, na speciály, jako je V gastru, i na komentáře. Černohlávková, která se podílela na newsletteru Forbes Espresso, nastupuje na pozici editorky, doplní stávajícího editora Michala Mančaře a zároveň bude participovat na tvorbě obsahu a rozvoji témat. Nová má sledovat složitější vzdělávací či kulturní témata a Brejlová se bude dál věnovat startupům.
„Cílem je udělat z CzechCrunche hlavní zdroj informací moderního českého člověka. K tomu by měl dopomoci jednak nový zkušený tým, který se přidá k tomu stávajícímu, jednak plánovaný úplně nový web, který představíme v listopadu,“ přibližuje Michal Ptáček, jeden ze zakladatelů stejnojmenné firmy, která CzechCrunch vydává. Ptáček je většinovým majitelem s 52 %, dalších 40 % vlastní Václav Bedřich a malý podíl 8 % drží od loňska Ondřej Holzman, šéfredaktor CzechCrunche.
Obrat webu v roce 2019 přesáhl 9 milionů Kč, v loňském roce 2020 to bylo 15 milionů. „Letos i díky tomu, že konečně máme plnohodnotný obchodní tým, cílíme na 25 až 30 milionů Kč,“ přiblížil Michal Ptáček.

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací
