Pietro Filipi. Kara. Glami. Lookio. Čtvero tuzemských outletů. Čtvero malých českých značek. Best practices z Instagramu. Přijďte 20. listopadu na Módu v Česku do Aureole.

Křetínský chce od Lagardere i časopisy, včetně Elle

Czech Media Invest oznámila, že kupuje sedm časopisů ve Francii, tu řadí mezi klíčové trhy.

Den poté, co oznámila koupi rádií skupiny Lagardere, přichází společnost Czech Media Invest Daniela Křetínského, Patrika Tkáče a Romana Korbačky se zvěstí o další velké akvizici. Francouzský koncern Lagardere Group, od nějž už kupuje rádia ve čtyřech evropských zemích, jí zřejmě prodá i své časopisy ve Francii. “Lagardere Group udělila Czech Media Invest exkluzivitu na jednání o prodeji časopisů ve Francii, včetně Elle a s ní spojených produktů, včetně francouzské webové verze tohoto časopisu, dále pak časopiseckých titulů Version Femina, Art & Décoration, Télé 7 JoursFrance Dimanche, Ici ParisPublic,” oznámil Daniel Častvaj z představenstva Czech Media Invest.

Transakce se přitom netýká zpravodajské divize, včetně rádia Europe 1 a listů Paris MatchLe Journal du Dimanche​, ani mezinárodních edic Elle, včetně české (práva na mezinárodní edice Elle a další stovky časopisů a jejich webů si dohodou s Lagardere z roku 2011 zajistil americká mediální firma Hearst).

“Pro společnost Czech Media Invest by tato akvizice přinesla ikonický brand Elle s prokázanou dlouhodobou ziskovostí a tak přispěla k posílení růstové strategie. Czech Media Invest považuje Francii za jeden z klíčových trhů,” doplnil Častvaj. Czech Media Invest očekává, že transakce bude podepsána v nadcházejících týdnech. Její parametry slibuje konzultovat s organizacemi zastupujícími zaměstnance společnosti Lagardere Active. Uzavření obchodu může podléhat schválení ze strany orgánů pro hospodářskou soutěž.