Rádia Frekvence 1, Evropa 2, Bonton, Dance, Pigy a Zet mění majitele. Od tuzemské pobočky francouzského koncernu Lagardere je kupuje společnost Czech Media Invest, kterou vlastní Daniel Křetínský (50 %), Patrik Tkáč (40 %) a Roman Korbačka (10 %). Ta přebírá také stanice, které Lagardere provozuje na Slovensku (Európa 2), v Polsku (Radio Zet, Chilli Zet, Radio Plus, Antyradio, Meloradio) a v Rumunsku (Europa FM, Virgin Radio Romania, Vibe FM). V Česku Lagardere vlastní v neposlední řadě poloviční podíly v mediazastupitelství Radiohouse a ve zmíněném informačním rádiu Zet, v obou případech společně se skupinou Media Bohemia.
Prodejní cena jmenovaných aktiv činí 73 milionů eur, v přepočtu zhruba 1,8 miliardy Kč. Dnes to oznámil člen představenstva Czech Media Invest Daniel Častvaj. „Společnosti provozující rozhlasové stanice vykázaly loni konsolidované tržby ve výši přibližně 56 milionů eur [v přepočtu podle aktuálního kurzu zhruba 1,4 miliardy Kč - pozn. red.],“ doplnil Častvaj. „Uzavření transakce je podmíněno především schválením ze strany místních regulačních orgánů v dotyčných zemích,“ upozornil. Veřejně zatím není známo, jestli bude dál ve vedení skupiny pokračovat Michel Fleischmann, který zdejší aktivity Lagardere poslední tři dekády budoval a reprezentoval. „Struktura se nemění, jinak bez komentáře,“ reagoval Fleishmann na dotaz Médiáře ohledně svého dalšího angažmá. Častvaj reagoval podobně: „To je absolutně předčasná otázka, ještě aktiva nevlastníme - je podepsáno, ale takzvaný closing proběhne až za několik týdnů.“
Czech Media Invest prostřednictvím svých dceřiných společností Czech News Center a CN Invest dosud působí zejména v oblasti tisku a spolu s tím na webu. Vydává čtyři deníky (Blesk, Sport, Aha!, E15), desítky časopisů (Reflex, Svět motorů, ABC a další) a s nimi spojené internetové tituly. Společnost dál vlastní dvě tiskárny, má podíl v distributoru tisku První novinová společnost. Je výrazně činná i v distribuci knih, vlastní přední podniky v oboru Euromedia a Luxor. A nedávno vstoupila také do televizní firmy, když získala minoritní podíl ve slovenské stanici Joj Family, vysílající v Česku a zaměřené na původní současnou slovenskou tvorbu a starší československé seriály.