„Krize v médiích reálně není. To, co se tu děje, je reflexe přelévání peněz mezi mediatypy. To někdo může vnímat jako krizi,“ řekl dnes Michal Feix, výkonný ředitel české internetové jedničky Seznam.cz, v debatě na konferenci Czech Internet Forum v pražském divadle Archa.
„Krizi má ten, kdo má stěžejní část svého byznysu založenou na mediatypu, který upadá, ať už je to outdoor, print nebo rádio,“ doplnil. „Pokud připustíme, že je tu krize, pak tu je minimálně pět šest let, jen to řada firem přehlížela nebo neřešila.“
Výhodou Seznamu, který čerstvě vlastní třetinu vydavatelství Borgis (většinově patří Zdeňku Porybnému, zároveň šéfredaktorovi deníku Právo, který vydává), oproti dalším producentům mediálního obsahu má být nezávislost na politice.
„Ivo Lukačovič nemá žádné politické ambice, Novinky budou do budoucna velmi nezávislé médium, ve srovnání s těmi, které od příštího roku budou vedle nás.“