
Produkty skupiny Lactalis
Česká pobočka mlékárenské společnosti Lactalis Group si jako partnera pro krizovou komunikaci vybrala agenturu MSL Czech Republic ze sítě Publicis Groupe. Lactalis CZ tak navazuje na rozhodnutí své mateřské společnosti ve Francii, která se skupinou Publicis spolupracuje dlouhodobě. Zdejší agentura pro firmu vedle průběžného monitoringu zajišťuje i školení a přípravu komunikační strategie pro různé krizové situace. Spolupráce začala v únoru. Vedle krizové komunikace začne MSL pro Lactalis CZ řešit také interní a korporátní komunikaci.
Společnost Lactalis CZ, která stojí za značkami jako Mlékárna Kunín, Président, Leerdammer nebo Galbani, do Česka přišla v roce 2004 a od té doby se stala jedním z největších hráčů na trhu. „Jako jedna z předních mlékárenských společnosti v Česku musíme být připraveni komunikovat nejen v době běžné, klidové, ale i během potenciální krize,“ říká Jan Dietl, šéf marketingu Lactalis CZ. „Vedle nového nastavení krizové komunikace se do budoucna chceme více věnovat i korporátnímu a produktovému PR.“
„Jedná se o celosvětově nejvýznamnější společnost ve své oblasti, která na našem trhu vyrábí a dodává řadu zajímavých produktů,“ dodává šéf MSL Radek Vítek. „Spolupracujeme na nastavení systémů krizové prevence a komunikace. Současně začínáme postupně budovat vztahy s médii.“

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu

Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
