
David Krňák
Dosavadní ředitel agentury Zenith David Krňák v komunikační skupině Publicis One od 1. listopadu nově zastává pozici mediálního ředitele. Zastřešuje všechny mediální a digitální agentury celé skupiny, konkrétně Zenith, Blue449, Starcom, Spark Foundry a Performics a také nedávno spojeného nákupního oddělení pod značkou PMX. Jednotlivé značky budou nadále řídit jejich vedoucí. Krňák v Publicis One pracuje sedm let. Jako chief media officer bude nyní reportovat Tomáši Vargovi, řediteli celé skupiny v Česku.
Publicis One naopak na konci října opustila Martina Říhová, která naposledy v rámci skupiny zastávala pozici ředitelky integrace. Publicis One čerstvě sloučila obchod všech svých agentur a víc z nich přejmenovává.

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí
