Kročková ředitelkou Forbesu, je i v představenstvu

Barbora Kročková se posune do role CEO, do představenstva jde i šéfredaktor Petr Šimůnek.

Barbora Kročková

Barbora Kročková

Do druhé dekády existence vstupuje MediaRey, vydavatelská firma české edice magazínu Forbes, s posíleným vedením. Do pozice CEO se posouvá dosavadní výkonná ředitelka Barbora Kročková. Stejně jako Petr Šimůnek, šéfredaktor českého vydání Forbesu, zasedne v představenstvu. Šimůnek bude mít na starosti obsahovou strategii a jako šéfredaktor právě tištěné produkty. Na nově vytvořenou pozici šéfredaktora webu Forbes.cz a dalšího digitálního obsahu nastupuje redaktor Zdravko Krstanov. Pozice obou šéfredaktorů jsou ve struktuře firmy na stejné úrovni.

Forbes vydává v Česku od roku 2011 vydavatelství MediaRey, které patří do skupiny Barecz & Conrad Media, jež publikuje Forbes také na Slovensku a v Maďarsku. Forbes je největším byznysovým médiem na světě, vychází v 37 jazykových mutacích a každý měsíc jeho čtenost přesahuje 100 milionů lidí. V Česku ho podle aktuálních dat Media projektu čte na papíře 193.000 lidí, web podle měření NetMonitor má 1,2 milionu uživatelů měsíčně.

„Posílením vedení chceme naplno využít potenciálu, který na českém trhu máme a cítíme, chceme ještě výrazněji růst,“ říká většinový majitel vydavatelství Erik Conrad. Podle něj vzrostly tržby v online za posledních 24 měsíců o 200 %, rostou tržby i v printovém vydání i v eventech. „Chystáme nové produkty a chceme čtenářům na všech platformách přinášet nejkvalitnější byznysovou žurnalistiku a obsah, který se týká všech sfér jejich života,” doplnil šéfredaktor Šimůnek.