Josef Šlerka a Tomáš Pluhařík byli hosty dnešního PR Brunche, tradiční setkání v pražském Karlíně se tentokrát zaměřilo na automatizaci v PR. Přehrajte si videozáznam celé akce.

Krušina, Staněk i Zuna jdou za Záhořem do Mallu

Stream.cz přichází o řadu klíčových tvůrců, ti na podzim spustí videoweb pro Mall Group.

Zleva šéfproducent Lukáš Záhoř, kreativní producent Milan Kuchynka a šéfdramaturg Martin Krušina. Foto: Mall Group

Zleva šéfproducent Lukáš Záhoř, kreativní producent Milan Kuchynka a nově příchozí šéfdramaturg Martin Krušina. Foto: Mall Group

Chystaná internetová televize skupiny Mall Group – dvojka českého trhu online nakupování, provozující řadu e-shopů v čele s Mall.cz – stále nemá název, ale představila první várku tvůrců. Jde o nemálo lidí, které si šéfproducent Lukáš Záhoř a kreativní producent Milan Kuchynka přivádějí z konkurenční internetové televize Stream.cz české internetové jedničky Seznam.cz. Do Mallu přibude především Martin Krušina, který Stream.cz opouští po 11 letech a do nového působiště přichází na tutéž pozici šéfdramaturga. Má dál zaštiťovat vznik publicistického a populárně-naučného videoobsahu.

Jako tvůrci přicházejí Pavel Zuna (na Streamu tvořil cykly Slavné dny, Slavné sportovní okamžiky, Slavné značky, Slavní neznámí), Roman Vaněk (Jídlo s.r.o.), Veronika Kokešová alias Koko (Menu domů), Adam Gebrian (Gebrian versus) či Jarda Konáš (Hudební masakry, Příběh písně). „Udělali symbolickou tečku za svou dosavadní tvorbou a začínají vyvíjet nové náměty,“ oznámila Mall Group.

Kromě nich se na výsledné podobě vysílání bude podílet nová redakce. Do ní ze Streamu přicházejí dramaturgové Jakub Klingohr a Andrea Maloveczká, scenáristé Luděk Staněk a Karel Spěšný, editorka Martina Žižková, analytik obsahu Jakub Šiler, specialista sociálních sítí Martin Štěrba, vedoucí výroby pořadů Zdeňka Weisová, střihači Vladimír Šimek a Jiří Novák, kameraman Lukáš Kladníček nebo produkční Lucie Dřízhalová.

S těmi všemi internetová televize Mallu připravuje programové schéma, které plánuje uvést už letos na podzim. Prvním počinem hrané tvorby v něm bude desetidílný sitcom „o klukovi, kterému je něco přes dvacet a má problémy jako někdo, komu je přes dvacet, takže chce přítelkyni, víc sexu a míň situací, v nichž si připadá jako úplný idiot“. Půjde o remake norského seriálu Match z produkce norské veřejnoprávní televize NRK. Česká verze se natáčí ve spolupráci s FilmBrigade producenta Petra Bílka.

Seriál Match v norském originálu. Foto: Mall Group

Seriál Match v norském originálu od norské veřejnoprávní televize NRK. Ta se po úspěchu svého internetového dramatu Skam, jehož remake chystá čtveřice největších západoevropských zemí i Facebook, těší zvýšenému zájmu producentů, distributorů a tvůrců z celého světa. Proto byl i prodej jejího komediálního formátu do Česka oficiálně oznámen na právě probíhajícím veletrhu televizního a digitálního obsahu MIPTV, který se koná každoročně ve francouzském Cannes. Foto: Mall Group