
Nový ležák Krušovic
Královský pivovar Krušovice, jehož vlastníkem je skupina Heineken, představil nový Ležák chmelený za studena s 4,8% obsahem alkoholu. Do prodeje ho dnes uvádí obchodní řetězec Albert – půllitr má doporučenou cenu 16,90 Kč. Do dvou týdnů bude nové pivo k dostání i v ostatních prodejních sítích.
Výroba nového Ležáku probíhá přidáním žateckého poloraného červeňáku do už uvařeného piva. „Technologii studeného chmelení jsme vyvíjeli téměř dva roky,“ dodal sládek krušovického pivovaru Michal Havrda. V marketingové kampani chtějí Krušovice komunikovat nový ležák jako prémiové pivo.

Předplatitelská platforma rebranduje
Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Odchází i Amila Hrustič
Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou

Radní schválili pracovní smlouvu
Souček jako ředitel ČT bude brát 289.000 Kč měsíčně, o 47.000 víc než Dvořák

Sledujte nový rozhovor