
Nový design Krušovic pochází z dílny Maxima Velčovského
Loni představila značka Krušovice nové půllitry zvané Rudolf od designera Maxima Velčovského, letos začnou Krušovice plnit pivo do „královských“ lahví. Nové sklo bude mít podle manažerky Krušovic pro zahraniční a domácí trh Lenky Kroupové jednodušší logo a plastické prvky (tzv. embosování), třeba vyražený rok založení pivovaru 1581. Každé víčko má mít vyražené výrobní číslo piva. Láhev bude mít na sobě rovněž zobrazené motto značky Buď jsi král, nebo ne, známé například z televizního spotu s Tomášem Řepkou. Uvedení nového skla bylo oříškem z hlediska výrobního procesu. Ředitel a vrchní sládek Krušovic Igor Mandryš dodává, že: „pro celý krušovický tým bylo náročné ‚vychytat’ všechny zvláštnosti při zavedení do výroby. Vyladění tohoto procesu představovalo celou řadu úprav a testů.“
Rozdíl je patrný, co dodat. Určitě dobrá investice, i v digitální době platí, že obal prodává. Předpokládám, že všichni konkurenti už posílají do e-shopů nové fotky svých produktů (orosen).
Tomáš Krásný (Blue Strategy)
Design prodává a v souvislosti s posunem od kvantity ke kvalitě je to správný krok. Na rozdíl od nealkoholických nápojů je pak sklo, i přes jeho jistou nepraktičnost, stále neodmyslitelným pivním ‚obalem‘.
Martin Boček

Petr Dvořák: Dvanáct let v čele České televize byl prime time of my life

Metoda Markovič: Hojer. Na festivalu Serial Killer poprvé vyhrál český seriál
