
Svatomartinská speciál představí značka Krušovice už po čtvrté v řadě
Společnost Heineken začala pod svou značkou Krušovice prodávat limitovanou edici piva pojmenovanou Svatomartinský speciál 13. Stejná akce se konala u příležitosti oslav svátku Sv. Martina 11. listopadu už v roce 2012, od té doby jí pivovar pokaždé zopakoval. Pro Česko mají Krušovice uvařeno 750 hektolitrů svatomartinské várky. Distribuovat se pivo bude i na Slovensku, kam míří 520 hektolitrů.
Svatomartinský speciál je nefiltrované extra hořké světlé pivo s objemem alkoholu 5,9 %, který se vařil začátkem září a pět týdnů zrál při teplotách kolem nuly. Žatecký chmel, který se na výrobu piva používá, pochází z letošní sklizně. „Svatomartinské pivo posíláme zhruba do tisícovky provozoven v Čechách i na Moravě,“ říká obchodní ředitel pro gastronomii z českého Heinekenu František Čermák. Seznam všech hospod a restaurací, kde se bude speciál točit, najdou zájemci na webu www.krusovice.cz. Na limitovanou edici piva budou upozorní v konkrétní provozovně plakáty, stojánky na stole a další propagační materiály.

Robert Němec je nově Robert Le Veneur

Josef Pazderka jako šéfredaktor Aktuálně.cz končí

Luděk Staněk přichází na Novu. Bude kreativním producentem komediálních seriálů

Český úspěch v Cannes Lions: McCann a Hero & Outlaw mají stříbrného Lva za PR

Leoš Mareš slaví 25 let na Evropě 2. Chce vydržet do roku 2047
