
Petr Mareš a Petra Kubálková
Nezávislou digitální agenturu Visibility, která se specializuje na digitální plánování médií pro velké zadavatele, jako jsou Nintendo, Provident či Mutumutu, doplnili seniorní manažeři Petra Kubálková a Petr Mareš.
Kubálková přichází vybudovat nový tým client services. Agentura k tomu uvádí, že ač si historicky zakládala na přímém kontaktu specialistů a klientů, velcí klienti vyžadují formálnější roli account manažerů. Rostoucí počet klientů agentury zároveň vyžaduje multikanálové strategie nejen v onlinu, ale propojené s televizí a dalšími offline kanály. Mareš na pozici media strategist má proto sjednotit strategické plánování médií pro největší klienty a vztah s významnými médii.
Kubálková má za sebou zkušenosti z neziskového sektoru i z IT firem. Přichází z IT firmy iQuest, kde pracovala na pozici product ownera a account manažerky. Starala se o portfolio klientů jako GHMP, Magistra nebo startup Zampini bývalého vlastníka Kary Zdeňka Rintha. Od roku 2019 pomáhala budovat EIT Food Česká republika a v roce 2020 otevřela startupový inkubátor pro ženy podnikající v agrifood a stala se tak regionálním koordinátorkou programu Empowering Women in Agrifood. Od roku 2010 vede neziskovou organizaci Cats2cats.
Mareš se na poli digitálního marketingu pohybuje 12 let. Minulý rok řídil marketing a komunikaci developerské společnosti Top Estates Group. Na této pozici uváděl na trh dva nové brandy Top Estates a Barrandez-vous. Dřív pracoval jako business development director v agentuře Adexpres ze skupiny Dentsu, do jeho portfolia patřily firmy jako Axa Assistance, CzechComputer, Lasvit nebo UPC. Předtím pracoval na odborných pozicích v agentuře H1.cz ze skupiny GroupM.

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou

Souček jako ředitel ČT bude brát 289.000 Kč měsíčně, o 47.000 víc než Dvořák
