Kubálková a Mareš posílili management Visibility

Petra Kubálková buduje klientský servis, Petr Mareš zajistí strategické plánování médií.

Petr Mareš a Petra Kubálková

Petr Mareš a Petra Kubálková

Nezávislou digitální agenturu Visibility, která se specializuje na digitální plánování médií pro velké zadavatele, jako jsou Nintendo, Provident či Mutumutu, doplnili seniorní manažeři Petra KubálkováPetr Mareš.

Kubálková přichází vybudovat nový tým client services. Agentura k tomu uvádí, že ač si historicky zakládala na přímém kontaktu specialistů a klientů, velcí klienti vyžadují formálnější roli account manažerů. Rostoucí počet klientů agentury zároveň vyžaduje multikanálové strategie nejen v onlinu, ale propojené s televizí a dalšími offline kanály. Mareš na pozici media strategist má proto sjednotit strategické plánování médií pro největší klienty a vztah s významnými médii.

Kubálková má za sebou zkušenosti z neziskového sektoru i z IT firem. Přichází z IT firmy iQuest, kde pracovala na pozici product ownera a account manažerky. Starala se o portfolio klientů jako GHMP, Magistra nebo startup Zampini bývalého vlastníka Kary Zdeňka Rintha. Od roku 2019 pomáhala budovat EIT Food Česká republika a v roce 2020 otevřela startupový inkubátor pro ženy podnikající v agrifood a stala se tak regionálním koordinátorkou programu Empowering Women in Agrifood. Od roku 2010 vede neziskovou organizaci Cats2cats.

Mareš se na poli digitálního marketingu pohybuje 12 let. Minulý rok řídil marketing a komunikaci developerské společnosti Top Estates Group. Na této pozici uváděl na trh dva nové brandy Top Estates a Barrandez-vous. Dřív pracoval jako business development director v agentuře Adexpres ze skupiny Dentsu, do jeho portfolia patřily firmy jako Axa Assistance, CzechComputer, Lasvit nebo UPC. Předtím pracoval na odborných pozicích v agentuře H1.cz ze skupiny GroupM.