Agenturní skupina Taste posiluje svůj obchodní tým. Vedle new business team leadera, jimž se stal Milan Kubát, se připojila i dvojice projektových manažerů Kateřina Čížková a Vojtěch Šromovský. „Po dvou letech, kdy jsme se zaměřovali na hladký průběh spojení Taste Sun a Taste Media a ukotvení Tastu, nyní opět přichází doba, kdy se vrháme do byznysu,“ říká Sandra Gligić, šéfka a spolumajitelka agenturní skupiny Taste.
Kubát přišel už začátkem roku, a to z mediálního domu Burda International, kde působil jako head of digital sales. Dřív pracoval jako obchodní ředitel portálu Slevomat a mediálního domu Economia. V Tastu má na starosti akvizici nových klientů, nastavení obchodních strategií a budování akvizičního obchodního týmu.
Projektový tým vede Kristýna Holíková. Nově příchozí Kateřina Čížková v minulosti pracovala jako senior media consultant pro Burdu nebo jako account manager pro Czech News Center a Tiscali Media. Vojtěch Šromovský dělal pro Rebel & Glory jako senior digital account manager a pro agenturu Actum jako relationship manager.

Internetová Mall.tv změní název na Fame Play

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací
