Dneškem překonala kuchařka Vaříme s Láďou Hruškou hranici 300.000 prodaných výtisků. Oznámila to televize Nova, která knižní titul společně s nakladatelstvím Euromedia Group na trh na přelomu září a října uvedla. Během prvních tří dní se prodalo 38.000 výtisků, začátkem listopadu to bylo 170.000, k dnešnímu ránu přesně 300.013 kusů.
„Zájem o knihu ze strany čtenářů i prodejců je i nadále enormní,“ uvádí také Nova. Ta Hruškův prodejní úspěch srovnává s loňskými výsledky prvního dílu trilogie Fifty Shades a posledního dílu Harryho Pottera z roku 2008.
Hruška uspěl díky podpoře nejsledovanějšího média v zemi, televize Nova. Nejdřív se objevoval v Televizních novinách, jejím nejsledovanějším pořadu, později dostal i sobotník Rychlovky Ládi Hrušky. V poslední době ho Nova ukázala mimo jiné v přímém přenosu Českého slavíka (publikum v průměru 1,6 milionu diváků). Gastronomický experimentátor se objevil také ve vánočním propagačním klipu rádia pro mladé Evropa 2.