Novinky roku 2019 z 19 agentur přinesl letošní Digiveletrh. Podívejte se na fotografie.

Kulturní magazín Lógr přidal strany, zmenšil formát a zdražil

Titulní strana Lógru v nové grafické úpravě

Titulní strana Lógru v nové grafické úpravě

Magazín pro moderní kulturu Lógr se chce posunout do exkluzivnější podoby – nová podoba časopisu má více stran a menší formát, skládá se ze dvou druhů kvalitního papíru. Víc obsahu a nová podoba zvýšily výrobní náklady, časopis proto zdražuje na 90 Kč. Magazín není závislý na žádných dotacích.

Cílem proměny bylo, aby časopis fungoval nejen jako spotřební materiál pro rychlé přečtení a vyhození, ale aby stálo za to časopis vlastnit.

„Sběratelství je silná lidská potřeba a jednou z důležitých vlastností kulturního časopisu by mělo být, že je to krásný předmět. Recenze můžete číst i na internetu. Ale pokud nejste povrchní, budete raději investovat čas a peníze do časopisu, kde se problémům věnují podrobněji a odborněji, a navíc se budete moci pochlubit pěkným artefaktem, který si najde místo ve vaší knihovně,“ přiblížil myšlenku změny Marek Dobrý, šéfredaktor magazínu Lógr.