Rezervujte si datum: na úterý 22. ledna 2019 chystáme další Digiveletrh. Bude to už pátá výroční přehlídka novinek digitálních agentur. Ty zapsané v našem katalogu budou mít účast výhodnější.

Kulturní zpravodaj Houser.cz změnil majitele, koupil ho René Hradecký

Společnost Grand Princ Media prodala kulturní zpravodaj Houser firmě Bonafide Group, kterou vlastní René Hradecký. Pod vedením Jiřího Hradeckého coby manažera projektu má z webu vzniknout “nejvýznamnější volnočasový portál v republice”. V novém se má představit v září, později uvede aplikace pro chytré telefony a tablety. Investice má činit “bezmála 5 milionů Kč”.

Houser vycházel od roku 2000 jako kulturní týdeník v tištěné podobě, v Praze a v Brně, dosahoval nákladu až 100.000 výtisků. Loni na papíře skončil a existuje už jen v podobě nepříliš navštěvovaného webu Houser.cz (kolem tisíc návštěv denně).

Ten má v nově podobě zahrnovat standardní kalendář akcí, dále “recenze od renomovaných kritiků”, rozhovory s osobnostmi či aktuální sloupky. “Registrovaným uživatelům pak Houser.cz nabídne všestranný systém slev,” uvádějí noví majitelé webu, jako příklad dávají tipy na nákup designového oblečení nebo kvalitních potravin.