Společnost Grand Princ Media prodala kulturní zpravodaj Houser firmě Bonafide Group, kterou vlastní René Hradecký. Pod vedením Jiřího Hradeckého coby manažera projektu má z webu vzniknout „nejvýznamnější volnočasový portál v republice“. V novém se má představit v září, později uvede aplikace pro chytré telefony a tablety. Investice má činit „bezmála 5 milionů Kč“.
Houser vycházel od roku 2000 jako kulturní týdeník v tištěné podobě, v Praze a v Brně, dosahoval nákladu až 100.000 výtisků. Loni na papíře skončil a existuje už jen v podobě nepříliš navštěvovaného webu Houser.cz (kolem tisíc návštěv denně).
Ten má v nově podobě zahrnovat standardní kalendář akcí, dále „recenze od renomovaných kritiků“, rozhovory s osobnostmi či aktuální sloupky. „Registrovaným uživatelům pak Houser.cz nabídne všestranný systém slev,“ uvádějí noví majitelé webu, jako příklad dávají tipy na nákup designového oblečení nebo kvalitních potravin.