Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Kurýr Zoot Taxi počká, než si zákazník oblečení doma vyzkouší

Za příjezd kurýra druhý den po objednání prodejce účtuje 199 Kč, kurýr počká 20 minut.

Český internetový prodejce módy Zoot přichází v hlavním městě Praze s novou službou. Pod názvem Zoot Taxi nabízí dovoz zboží až domů, přičemž kurýr počká, než si zákazníci oblečení vyzkouší. Počet zakoupených kusů přitom není omezen, služba je ale zpoplatněna, stojí 199 Kč. Kurýr čeká 20 minut a to, co se zákazníkovi líbit nebude, odveze. Peníze přijdou zákazníkovi zpět na účet. Příjezd kurýra se plánuje druhý den po objednání.

„Největší devízou Zootu je možnost si oblečení vyzkoušet bez nutnosti složitého vrácení nevyhovujících kusů, tento zážitek chceme jako první v Česku umožnit i z domova,“ prohlásil Robert Vojáček, ředitel Zootu pro rozvoj. „Kurýr bude při každé předávce vybaven rukavicemi, které si pokaždé vymění. Chybět nebude ani obligátní rouška, nebo dezinfekce na ruce,“ slibuje Vojáček s ohledem na vládní opatření kvůli koronaviru. Kvůli nim Zoot dočasně zavedl i standardní doručení objednávky zdarma.