Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

Kurzová vede marketing Sony v Česku i na Slovensku

Alexandra Kurzová

Alexandra Kurzová

Nově vytvořenou pozici marketing manager a brand activation manager Sony pro Česko a Slovensko obsadila Alexandra Kurzová. „Ve své nové funkci budu mít na starosti produktový marketing, PR a budování povědomí o značce Sony pro český a slovenský trh,“ přiblížila Kurzová. Ta v Sony působí od září 1995 a v průběhu let prošla řadou pozic pro český i slovenský trh. Od roku 2013 pracovala na regionální pozici pro oblast střední a jihovýchodní Evropy, kde mezi její kompetence patřily plánování, organizace, obchodní a marketingové strategie a vedení týmu. Do pobočky pro Česko a Slovensko se vrátila letos v dubnu.