Kurzy.cz končí s agenturami, reklamu prodávají napřímo

Do konce roku má web mediální agenturu OMD Czech, smlouvy s ostatními skončily v září.

Pavla Hřebíčková

Pavla Hřebíčková

Nejnavštěvovanější finanční portál českého internetu Kurzy.cz, s víc než dvěma miliony uživatelů za měsíc, a s ním i ostatní weby téže skupiny Bydlet.cz, Meteobox.czYauto.cz od letošního října prodávají veškerý reklamní prostor nově jen prostřednictvím svého obchodního oddělení. „Ke konci září jsme ukončili všechny dlouhodobé smluvní spolupráce s velkými mediálními agenturami s výjimkou spolupráce s agenturou OMD Czech, která bude ukončena ke konci roku 2020,“ oznámila obchodní ředitelka Kurzy.cz Pavla Hřebíčková.

„Věříme, že obchodní potenciál našich webů je v budování dlouhodobých a co nejlepších vztahů s konkrétními klienty. Trvale se snažíme být pro všechny naše klienty spolehlivým partnerem, který plní své závazky a přichází proaktivně s nápady, jak reklamní kampaň či jakoukoliv propagaci nastavit, aby byl klient s jejím výsledkem spokojen. Ke každému klientovi přistupujeme vždy individuálně, abychom co nejvíc zohlednili jeho marketingové potřeby, což při zprostředkované komunikaci často nebylo možné,“ doplnila.

Sdílejte