
Pavla Hřebíčková
Nejnavštěvovanější finanční portál českého internetu Kurzy.cz, s víc než dvěma miliony uživatelů za měsíc, a s ním i ostatní weby téže skupiny Bydlet.cz, Meteobox.cz a Yauto.cz od letošního října prodávají veškerý reklamní prostor nově jen prostřednictvím svého obchodního oddělení. „Ke konci září jsme ukončili všechny dlouhodobé smluvní spolupráce s velkými mediálními agenturami s výjimkou spolupráce s agenturou OMD Czech, která bude ukončena ke konci roku 2020,“ oznámila obchodní ředitelka Kurzy.cz Pavla Hřebíčková.
„Věříme, že obchodní potenciál našich webů je v budování dlouhodobých a co nejlepších vztahů s konkrétními klienty. Trvale se snažíme být pro všechny naše klienty spolehlivým partnerem, který plní své závazky a přichází proaktivně s nápady, jak reklamní kampaň či jakoukoliv propagaci nastavit, aby byl klient s jejím výsledkem spokojen. Ke každému klientovi přistupujeme vždy individuálně, abychom co nejvíc zohlednili jeho marketingové potřeby, což při zprostředkované komunikaci často nebylo možné,“ doplnila.

Redakce by měly prodávat osobnosti, jako to dělají hudební vydavatelství

Štěpán Kozub zkusí vyprodat O2 arenu, s komediální show Bez urážky!

„PR není reklama zadarmo.“ Radek Vítek o svých 30 letech v public relations
