A je to tady! ČTK zveřejnila hromadné foto ze své říjnové oslavy z pražského Žofína, kde slavila svých 100 let. Najít na snímku šéfredaktora Médiáře není těžké. Najdete se taky?

Kvůli Babišově hnutí mění kampelička ANO název

Spořitelní družstvo ANO mění od pondělí 23. října jméno. Nyní bude používat název Ney spořitelní družstvo. Na změně se dohodli členové družstva na schůzi běhěm uplynulého víkendu. Pod názvem ANO spořitelní družstvo působilo od konce roku 2011. Vzniklo v roce 1999 pod názvem Spořitelní a úvěrové družstvo Royal Savings and Loans, v roce 2009 pak změnilo obchodní jméno na Royal Capital družstevní záložna. 

Podle předsedy představenstva Petra Illetška jde o završení postupné úpravy korporátní identity, na níž v družstvu poslední měsíce pracovali. Změnu názvu vidí nyní už bývalé ANO jako šanci na potlačení dezinformací o napojení družstva na politické hnutí ANO 2011 téměř totožného názvu. “Jsme apolitickou institucí. Změna názvu se rovněž nijak nedotkne hospodaření družstva,” ujišťuje Illetško.

Nový název družstva vzešel z více než tisíce alternativních variant, k nimž vedení družstva dospělo na základě nejrůznějších analýz a průzkumů. “Řada ryze českých návrhů narazila na problémy s registrací ochranné známky. Proto jsme posléze jako nejvhodnější vyhodnotili název Ney spořitelní družstvo, který se nám líbí pro prezentaci a který zároveň vhodně koresponduje s naším dalším směřováním z hlediska obchodního růstu,“ přibližuje Petr Vondráček, vedoucí marketingu a komunikací.

Nové logo NEY spořitelního družstva

Nové logo Ney spořitelního družstva

Novým logem startuje Ney i novou etapu komunikace. V nadcházejících týdnech se propíše do veškerých aktivit spořitelního družstva a stejně tak do nové podoby rozšiřované pobočkové sítě i do marketingové komunikace a na web. “Aktuálně pracujeme na sladění tónu veškerých materiálů. Rádi bychom, aby naše komunikace byla obsahově co nejpřehlednější a aby každý prostřednictvím našich materiálů získal ve stručné a jasné podobě přesně ty informace, které potřebuje. Chceme mluvit lidsky a srozumitelně, nikoli právnickými souvětími nebo reklamní hantýrkou,” uzavírá Vondráček.