Jako idea maker do týmu agentury Česká produkční Social Media nastoupil Miroslav Kynčl. V agentuře bude odpovědný za tvorbu kampaní a kreativních konceptů pro jednotlivé klienty. Dosud přes dva roky pracoval pro e-shop Alza.cz, podílel se na televizních i online kampaních, voiceoverech, sloganech nebo tematických newsletterech. Dřív pracoval v oblasti PR a jako redaktor v Hospodářských novinách nebo agentuře Mediafax. Vystudoval žurnalistiku na Masarykově univerzitě v Brně.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Tentokrát ani nikdo nekandidoval