Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Kytary.cz otvírají v pražských Modřanech v novém, přidávají patro i kavárnu

Inovovaný obchod Kytary.cz v Modřanech

Inovovaný obchod Kytary.cz v Modřanech

Interiér obchodu Kytary.cz

Interiér obchodu Kytary.cz

Interiér obchodu Kytary.cz

Interiér obchodu Kytary.cz

Interiér obchodu Kytary.cz

Interiér obchodu Kytary.cz

Interiér obchodu Kytary.cz

Interiér obchodu Kytary.cz

Interiér obchodu Kytary.cz

Interiér obchodu Kytary.cz

Český prodejce hudebních nástrojů Kytary.cz přestavěl a zvětšil svou centrálu v pražských Modřanech. Rekonstrukce proběhla pod vedením architekta Karla Vančury a přišla na 40 milionů Kč. Zvětšil se sklad a prodejní plocha se rozšířila na dvě patra, nyní obsáhla 1.300 metrů čtverečních. Kromě výdejny e-shopu zahrne i novou kavárnu. Navíc otevírací doba se prodloužila, je od pondělí do soboty od 9 do 20 hodin, v neděli od 10 do 17 hodin.

V suterénu je vedle pokladen a příslušenství sekce kláves, klimatizovaný sál s kytarami, svět bicích nástrojů, ozvučovací technika a světla, studiové monitory či vybavení pro nahrávací studia. Prostory doplňuje sekce sběratelských a vintage nástrojů, pódium pro pořádání workshopů nebo zkušebny. Akustické kytary, elektrické kytary i basy mají vlastní zkušební místnosti, údajně na přání zákazníků. Prvnímu patru dominuje zmíněná nová kavárna, dál je tam sekce s technikou pro diskžokeje, gramofony a syntetizátory. Premiéru má dechová a smyčcová sekce se speciální zkušebnou.

„Klient, který do nové modřanské prodejny dorazí, si bude moci vybrat mezi tradičním nakupováním s vyškoleným prodavačem, nebo může zvolit moderní, plně automatizovaný odběr zboží, srovnatelný s velkoprodejnami elekroniky, kdy obchodníka vůbec nemusí potkat,“ uvádí firma. Zákazník si může na nové prodejně vybrat i zboží, které není vystavené, a to buď sám na touchpadu, nebo s asistencí prodejního specialisty. Vybrané zboží, které není na prodejní ploše, ale ve skladu, dostane k prodeji nebo jen vyzkoušení, podle tvrzení firmy „v řádu jednotek minut“.

Firma Audio Partner Jana Pilse a Vladimíra Myslíka, která Kytary.cz provozuje a pod níž spadá maloobchod, velkoobchod i prodej přes internet, letos plánuje překročit obrat 600 milionů Kč. Zaměstnává 200 lidí a obsluhuje sedm zemí. Po nedávném vstupu na britský trh spustila e-shop i v Německu.