La Formaggeria Gran Moravia jde na Anděl a do Quadria, v Olomouci spustí rozvoz

Olomoucká La Formaggeria Gran Moravia, ze které bude fungovat rozvoz

Olomoucká La Formaggeria Gran Moravia, ze které bude fungovat rozvoz

Olomoucká La Formaggeria Gran Moravia, ze které bude fungovat rozvoz

Olomoucká La Formaggeria Gran Moravia, ze které bude fungovat rozvoz

Výrobce sýrů a mléčných produktů Brazzale Moravia plánuje letos rozšířit svou síť prodejen La Formaggeria Gran Moravia. „V roce 2018 připravujeme hned tři nové prodejny, konkrétně v Praze otevřeme v dubnu prodejnu v OC Quadrio a pak další v létě v obchodním centru Nový Smíchov, kde bude mít formát ‚open shopu‘ v prostoru blízko pokladen Teska. Stejný formát připravujeme také v Brně v obchodním centru Campus Square, kde se chystáme prodejnu otevřít už v dubnu,“ uvedl pro Retailek Claudio La Carbonara, ředitel prodejní sítě La Formaggeria Gran Moravia. Co přesně se pod novým konceptem open shop skrývá, zatím La Carbonara nevysvětlil. V Česku má Brazzale Moravia momentálně 18 prodejen.

Během letošního roku firma rovněž chystá spuštění dovážky zboží zákazníkům domů. Služba má odstartovat v květnu, nejdřív jen v Olomouci. Pro moravskou metropoli má Brazzale Moravia důvod, nedaleko od ní, v Litovli, se totiž nachází její továrna. „Logisticky si službu budeme zajišťovat sami a posléze se ji chystáme rozšířit i na Brno a Prahu,“ popsal La Carbonara. Služba nebude fungovat na základě klasického e-shopu, který firma v minulosti měla, ale nakonec jeho provoz ukončila. Důvodem bylo podle La Carbonary zaměření se spíše na osobní kontakt skrze prodejny. Nový rozvoz má fungovat na základě přímého kontaktu s prodejnou – zákazník si buď zboží objedná telefonicky, nebo prostřednictvím emailu. Objednat si bude možné prakticky cokoliv ze sortimentu prodejny, v tomto případě té olomoucké.

Kromě nového konceptu prodejen a dovážky bude Brazzale Moravia ve svých prodejnách letos nově prezentovat tradiční produkty vybraných italských regionů. Akce má probíhat skrze tematické měsíce, kdy budou v prodejnách různé akce a ochutnávky regionálních produktů. „Začali jsme tradičními výrobky regionu Benátsko, ostatně jak jinak, vždyť rodina Brazzale pochází právě z tohoto severoitalského regionu, bude následovat Emilia Romagna a pak i další regiony,“ vysvětlil ředitel sítě prodejen La Formaggeria Gran Moravia. Stejně jako loni, kdy firma doplnila produktovou řadu Přímo z naší sýrárny o sýry Tre Corti, Il Salat a giuncatu s medvědím česnekem, navíc i o nové příchuti jogurtů a zákysů. I letos mají do řady přibýt novinky.

Hospodářské výsledky za loňský rok nechtěla Brazzale Moravia zatím komentovat. Za rok 2016 měla tržby téměř 2 miliardy Kč, tři čtvrtiny mléčných výrobků (76 %) přitom italsko-česká firma prodá v zahraničí. Zisk po zdanění činil téměř 70 milionů Kč.