Česká televize, Nova i Prima oznámily, kdy hodlají vysílat duely DrahošZeman. ČT už o víkendu naplánovala duel na čtvrtek 25. ledna od 20 hodin, odvysílá ho na ČT1 a ČT24, oba pozvání písemně potvrdili a „moderování bylo tradičně nabídnuto Václavu Moravcovi„. Nova dnes avizovala debatu na neděli 21. ledna ve 20.00. Prima tu svou plánuje na úterý 23. ledna ve 20.15, a to z Hudebního divadla Karlín s kapacitou 921 míst. „Pozváni byli oba kandidáti. Prezident Miloš Zeman pozvání do debaty přijal, na odpověď Jiřího Drahoše čekáme,“ sdělila Nova. I Primě Zeman potvrdil, na Drahoše se čeká. Ten hodlá jít jen do dvou duelů – na ČT a pak na televizi, kterou vybere Zeman.

Labstore odstupuje z tendru banky Moneta

Banka po pěti letech tendruje kreativní agenturu, stávající se už výběru neúčastní.

Moneta Money Bank si musí vybrat jinou kreativní agenturu, ta dosavadní, kterou je Labstore, odstoupila z probíhajícího výběrového řízení. Médiáři to řekl Petr Havlíček, šéf středoevropské pobočky komunikační skupiny Young & Rubicam, pod níž Labstore spadá. „Labstore se rozhodl po interním uvážení odstoupit z tendru Monety,“ uvedl Havlíček. Doplnil, že spolupráci nekončí s hořkým pocitem a že s dlouhodobým vztahem s bankou byl spokojen.

Kampaně Moneta Money Bank jsou známé mrzutým kocourem s hlasem Marka Taclíka

Kampaně Moneta Money Bank jsou známé mrzutým kocourem s hlasem Marka Taclíka

Labstore dělal pro Monetu (respektive GE Money Bank) od jara 2013, známé se staly spoty s mrzutým kocourem, jenž promlouvá hlasem Marka Taclíka. Kocoura využila Moneta i v letní kampani Není o čem, pod ní je ale s interním týmem banky podepsaná už agentura McCann Prague s tím, že mělo jít o aktivitu v digitální oblasti, o digitální kampaň. Od Labstoru se v září objevil rozšířený spot s Jiří Bartoškou, poprvé uvedený letos na jaře.

Reakce Jana Müllera, seniorního manažera marketingové komunikace Moneta Money Bank, naznačuje, že nerudný kocour z komunikace finančního ústavu nemusí zmizet. „Cílem tendru je zvolit partnera, se kterým začneme pracovat na posunu našeho současného kreativního konceptu,“ odpověděl Médiáři Müller.

„Kreativní agenturu vybíráme po pěti letech,“ předeslal. Doplnil, že tendr byl uzavřený, osloveno bylo pět agentur. „Výsledek výběrového řízení bude znám na přelomu října a listopadu. Na listopad plánujeme předání agendy jedné agentury druhé, aby nová agentura pro nás začala naplno pracovat od prosince.“