Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Lagardere chce značku dětského rádia Pigy využít pro merchandising

Nové logo rádia Pigy. Zdroj: Lagardere

Nové logo rádia Pigy. Zdroj: Lagardere

Rozhlasový koncern Lagardere (hlavně rádia Frekvence 1, Evropa 2, Bonton, Dance, BBC/Zet) mírně upravil podobu loga s maskotem svého dětského rádia Pigy. Z názvu dosud internetové stanice zmizelo „.cz“, což provází chystanou expanzi mimo internet. Lagardere má na rádio Pigy zatím jedinou FM licenci v Děčíně, začít má vysílat do léta.

Internetoví specialisté Lagardere přitom mluví o plánu prodávat pod značkou Pigy, rádia určeného pro děti od 3 do 12 let, související výrobky. „Nová podoba loga lépe reprezentuje značku a její expanzi. Navíc usnadňuje další využití loga, například pro připravovaný komiks či budoucí merchandising,“ uvedla vedoucí online oddělení Lagardere Zdenka Chocholoušová.

Nové logo, ve spolupráci s digitálním a marketingovým oddělením Lagardere, vytvořil Jan Vajda.