Pozor: jitřní newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat pouze v pondělí.

Lagardere cílí na Facebooku na majitele zvířat

Digitální oddělení Lagardere, provozovatele rádií Frekvence 1 či Evropa 2, zařazuje od května do své obchodní nabídky facebookové profily zacílené na majitele psů, koček a koní Máme rádi pejsky, Máme rádi psy, Máme rádi kočky a Máme rádi koně, s celkovým počtem 1,3 milionu fanoušků, měsíčním dosahem až 5 milionů uživatelů a 3 milionů zhlédnutých videí. „To pro klienty ze segmentu produktů pro domácí mazlíčky představuje aktuálně nejsilnější komunikační kanál na českém trhu,” tvrdí Jiří Sládek, ředitel digitálních aktivit Lagardere. Nejsilnější digitální značkou skupiny je Evropa 2, rádio pro mladé má na Facebooku na 900.000 fanoušků, na Instagramu pak kolem 180.000.

Igor Orozovič s albem Prasátko Pigy a kouzelná pohlednice plná písniček

Igor Orozovič s albem Prasátko Pigy a kouzelná pohlednice plná písniček

Kromě toho Lagardere přidává aktivity pod jednou ze svých značek Pigy, určené nejmenším. Rádio Pigy tak má nově pod sebou i CD s písničkami a knižní kuchařku, obojí pro děti. Album dětských písniček s názvem Prasátko Pigy a kouzelná pohlednice plná písniček vychází v Supraphonu, autorský tým tvoří Eva Spoustová, Igor Orozovič a Marek Mikulášek. Knihu Laskončina kuchařka podpořil výrobce mléčných výrobků Madeta.