
Petr Lang. Foto: H1.cz
Petr Lang rozšiřuje accountský tým digitální agentury Adexpres. Další člověk, který přišel z konkurenční agentury H1.cz, má rozvíjet portfolio v rámci výkonnostně orientované reklamy. Mezi klienty Adexpresu patří firmy skupiny KKCG, dále Hero, Hudy, Globus, GSK či Ravak.
Lang „Hájedničku“ opustil po téměř čtyřech letech, do Adexpresu přichází na místo seniorního account manažera. Z H1.cz do Adexpresu nedávno přišel Petr Mareš. „Součástí naší dlouhodobé strategie je posilování výkonnostního marketingu, kde vidíme velký potenciál. Zavedení hráči vyklízejí pozice, a to je prostor pro nás,” prohlásil šéf a majitel Adexpresu Jan Galgonek, v narážce na nedávné personální posuny v H1.cz.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu
