Novinky roku 2019 z 19 agentur přinesl letošní Digiveletrh. Podívejte se na fotografie.

Láska prochází zážitkem, tvrdí Slevomat na Valentýna

Slevový portál Slevomat spustil s únorem reklamní kampaň zaměřenou na “svátek zamilovaných” svatého Valentýna. Kromě firemního youtubera Richarda Jaroslava Müllera jsou jejími tvářemi herci Lucie Šteflová (seriál Vyprávěj, filmy Vendeta, Něžné vlny, Po čem muži touží) a Dominik Benedikt (filmy Čertoviny, Jan Palach), který ztvárnil postavu Valentýna. Mottem videospotu o stopáži 32 vteřin, který běží na YouTube, je Láska prochází zážitkem.

Doplňují ho tři šestivteřinové bumpery. Odlehčenou formou nabádají, aby si lidé udělali v únoru čas pro sebe.

Loni Slevomat připravil dvě televizní kampaně ve spolupráci s filmařem Rudolfem Havlíkem, letos je doplňuje menšími kampaněmi v průběhu celého roku. “Dlouhodobě vytváříme množství videí, ve kterých náš youtuber Richard recenzuje jednotlivé zážitky, služby nebo produkty. Zároveň jsme už loni před Vánocemi začali točit vlastní reklamy pro online, v čemž pokračujeme. Při jejich tvorbě úzce spolupracujeme i přímo s Googlem,” přiblížil David Matoušek, který vede ve Slevomatu marketing.

Za kreativou konkrétně stojí Pavlína Štochlová, která píše scénáře a má na starosti produkci, režíruje a točí Marek Vohryzka, absolvent Filmové akademie Miroslava Ondříčka v Písku. Hlavní tváří je pak herec Richard Jaroslav Müller.

Slevomat se od počátku svého vzniku zaměřoval především na výkonnostní marketing. V posledních dvou letech se víc profiluje po stránce značky. Reklamy Slevomatu je tak možné pravidelně vidět v pražském metru, televizi či ve spolupráci s rádiem a v neposlední řadě jezdí po Praze obrandovaná tramvaj.

Slevomat: Láska prochází zážitkem

Slevomat: Láska prochází zážitkem

Slevomat: Láska prochází zážitkem

Slevomat: Láska prochází zážitkem