Náš newsletter tradičně přešel na letní provoz: v červenci a srpnu chodí jednou týdně, a to v pondělí.

Laštovka jde do Geometry jako strategy director

V nové pozici v agentuře Geometry Prague působí Petr Laštovka od července.

Petr Laštovka

Petr Laštovka

Na nově vytvořenou pozici strategy directora nastupuje do agentury Geometry Global Petr Laštovka. Má se starat o rozvoj strategických a konzultačních služeb napříč všemi oblastmi, v nichž Geometry nabízí své služby, a to retail, experiential, innovation a design. Primárně se má soustředit na rozvoj značek společností British American Tobacco, Unipetrol a Mondelez. Pomoci má i s dokončením digitální transformace agentury.

„Už delší dobu jsme na trhu hledali strategicky zdatnou osobnost. V momentě, kdy se Petr stal volným hráčem, jsem ho neváhal oslovit. V minulosti odvedl velký kus práce pro své zaměstnavatele a obdobné úspěchy a nasazení očekávám i nyní,“ říká ředitel Geometry Prague Martin Pešta„Skvělé projekty, jako veleúspěšné Touching Masterpieces, jsou ukázkou toho, jak perfektně Geometry funguje po organizační, tvůrčí i inovativní stránce. Dosud jsem práci pražské Geometry obdivoval, teď mohu být spolutvůrcem,“ podotkl Petr Laštovka.

Ten nejdřív působil v televizi Prima, kde přivedl na svět projekt iPrima.cz. Pak několik let pracoval pro operátora O2 jako manažer marketingu, kde byl zodpovědný za komunikaci značky 1188 a O2 Media. Byl senior planner a head of interactive v Ogilvy One a potom byl hlavním plánovačem v nejdéle působící české agentuře Comtech Can, odkud odešel ke konci dubna. Laštovka je mnohaletým předsedou digitální sekce Asociace komunikačních agentur (AKA) a členem prezidia asociace.