
Petr Laštovka
Na nově vytvořenou pozici strategy directora nastupuje do agentury Geometry Global Petr Laštovka. Má se starat o rozvoj strategických a konzultačních služeb napříč všemi oblastmi, v nichž Geometry nabízí své služby, a to retail, experiential, innovation a design. Primárně se má soustředit na rozvoj značek společností British American Tobacco, Unipetrol a Mondelez. Pomoci má i s dokončením digitální transformace agentury.
„Už delší dobu jsme na trhu hledali strategicky zdatnou osobnost. V momentě, kdy se Petr stal volným hráčem, jsem ho neváhal oslovit. V minulosti odvedl velký kus práce pro své zaměstnavatele a obdobné úspěchy a nasazení očekávám i nyní,“ říká ředitel Geometry Prague Martin Pešta. „Skvělé projekty, jako veleúspěšné Touching Masterpieces, jsou ukázkou toho, jak perfektně Geometry funguje po organizační, tvůrčí i inovativní stránce. Dosud jsem práci pražské Geometry obdivoval, teď mohu být spolutvůrcem,“ podotkl Petr Laštovka.
Ten nejdřív působil v televizi Prima, kde přivedl na svět projekt iPrima.cz. Pak několik let pracoval pro operátora O2 jako manažer marketingu, kde byl zodpovědný za komunikaci značky 1188 a O2 Media. Byl senior planner a head of interactive v Ogilvy One a potom byl hlavním plánovačem v nejdéle působící české agentuře Comtech Can, odkud odešel ke konci dubna. Laštovka je mnohaletým předsedou digitální sekce Asociace komunikačních agentur (AKA) a členem prezidia asociace.

„PR není reklama zadarmo.“ Radek Vítek o svých 30 letech v public relations

Poslanci zúžili výběr adeptů do Rady ČT, Šarapatka už předtím z volby odstoupil

Brněnský Televizní institut zaštítí vzdělávání adeptů pro Novu a Markízu

Pátrání v otevřených zdrojích bývá pomalé a nákladné, přináší ale důvěryhodnost

Televize Prima natáčí „vinařský“ seriál Pálava
