Výrobce designových osvětlení Lasvit Leona Jakimiče představuje svůj firemní magazín Spacial, který bude vycházet na internetu a na papíře. Každé číslo bude vydáváno na konkrétní téma. Tématem prvního čísla je domov a soukromí. „Každé číslo bude vyprávět příběh, který bude souviset se světlem, prostorem a pocity. Nestanovíme pouze pohled Lasvitu, ale vyhledáváme pohledy odborníků a našich dlouholetých partnerů,“ říká Tomáš Kolder, PR manažer firmy.
„V tomto roce plánujeme vydání jednoho čísla magazínu. Naší ambicí pro další roky je vydávat Spacial dvakrát ročně,“ přiblížil pro Médiář.
Tištěná verze vychází v nákladu 3.000 kusů, v rozsahu kolem 140 stran. „Distribuce bude přímo cílena na naše klienty a partnery. Rovněž budeme Spacial distribuovat na eventech, kterých se bude Lasvit účastnit, například červnový týden designu v italském Miláně, kde Spacial ve své tištěné verzi slavnostně představíme,“ doplnil Tomáš Kolder.
Magazín vytvořil interní marketingový tým Lasvitu pod vedením Jany Žižkové. Redakční část magazínu vedla novinářka na volné noze Eva Slunečková. Na tvorbě se podílejí i zaměstnanci Lasvitu, v prvním čísle věnovanému tématu soukromí je to umělecký ředitel Maxim Velčovský nebo designérka Mária Čulenová. Design tištěného magazínu připravil Richard Bakeš, který se s Eduardem Bakešem podílel i na designu webu.

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací
