Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

Latoň z Pilulky jde do Outbreaku na online

Pavel Latoň

Pavel Latoň

Do agentury Outbreak na pozici online intelligence & media manager nastoupil Pavel Latoň. Dosud dělal pro e-shop Pilulka.cz. V Outbreaku bude zodpovídat za analytiku online aktivit konkurence a online aktivit Outbreaku na značkách klientů. Bude mít na starosti i plánování kampaní na internetu či přímo na sociálních sítích. Latoň se léta pohybuje ve výkonnostním marketingu. Stál u zrodu startupu Opravárna.