
Radek Laube. Foto: Autodrom Most
Autodrom Most má nového PR manažera a tiskového mluvčího. Začátkem července se jím stal Radek Laube, který na pozici vystřídal Jana Foukala. Laube je zodpovědný za veškerou komunikaci s médii a jeho úkolem bude vytvořit i novou komunikační strategii mosteckého okruhu a polygonu.
Dlouhé roky působil jako šéfredaktor časopisu Auto Design & Styling se zaměřením na design automobilů. V roce 2015 se přesunul do Škoda Auto, kde zastával pozici asistenta šéfdesignéra a podílel se na komunikaci Škoda Designu. Je absolventem Fakulty dopravní ČVUT, automobilový design studoval pod vedením Václava Krále. Teď si dělá doktorát na UMPRUM.

Redakce by měly prodávat osobnosti, jako to dělají hudební vydavatelství

„PR není reklama zadarmo.“ Radek Vítek o svých 30 letech v public relations

Poslanci zúžili výběr adeptů do Rady ČT, Šarapatka už předtím z volby odstoupil

Brněnský Televizní institut zaštítí vzdělávání adeptů pro Novu a Markízu
