
Radek Laube. Foto: Autodrom Most
Autodrom Most má nového PR manažera a tiskového mluvčího. Začátkem července se jím stal Radek Laube, který na pozici vystřídal Jana Foukala. Laube je zodpovědný za veškerou komunikaci s médii a jeho úkolem bude vytvořit i novou komunikační strategii mosteckého okruhu a polygonu.
Dlouhé roky působil jako šéfredaktor časopisu Auto Design & Styling se zaměřením na design automobilů. V roce 2015 se přesunul do Škoda Auto, kde zastával pozici asistenta šéfdesignéra a podílel se na komunikaci Škoda Designu. Je absolventem Fakulty dopravní ČVUT, automobilový design studoval pod vedením Václava Krále. Teď si dělá doktorát na UMPRUM.

Internetové hovory z Hradu
Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Poslechněte si nový rozhovor
Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“

Po "vlně reakcí od veřejnosti"
Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací

Portál recykluje texty jiných titulů