Agentura Underline vyhrála na počátku léta výběrové řízení na kompletní komunikaci nového nákupního centra Outlet Arena Moravia, které vzniká v Ostravě. Jeho otevření se plánuje na 15. listopadu. Ambicí je získat zákazníky z Moravy a Slezska i z Polska a Slovenska. Projekt tvoří celkem 75 obchodů, hlavně s oblečením. Developerem je společnost TK Development, která stojí i za vznikem Fashion Areny v pražských Štěrboholech. Tendr majitel organizoval prostřednictvím poradenské společnosti CBRE, která TK Development projekt spravuje. „Společně chceme vytvořit regionální love brand,“ plánuje Marek Řídký, ředitel Underline. Agentura už začátkem letoška vyhrála digitální komunikaci značky CBRE a jejich profilového projektu Zasedačka roku.
Launch outletu Arena Moravia chystá Underline
Druhá novinka z pobřeží Jadranu
Rozšíření za hranice metropole
Banka bude mít tři mluvčí
Sledujte nový rozhovor