Hudebník a producent Karel Vágner prodal vydavatelství Multisonic, píše E15. „Ve chvíli, kdy něco vydáte, visí deska během krátké doby někde na internetu,“ řekl, proč se firmy po 29 letech zbavil.

Lay’s pokračují s filmy, spojují se s různými žánry

Značka chipsů z portfolia Pepsi zdůrazňuje jarní kampaní svou produktovou rozmanitost.

Značka chipsů Lay’s spustila kampaň Movies 2.0, která propojuje jednotlivé filmové žánry s různými řadami chipsů této značky. Lay’s tím pokračují v prezentaci své produktové rozmanitosti, kterou představily v loňské kampani, kdy se začaly spojovat právě s filmy. Televizní spoty s mottem Filmy chutnají lépe s Lay’s poběží do konce května, v únoru a březnu jsou podpořené v online prostředí, instore a PR.

Aktuálně uvedená kampaň je rozšířená o párovaní jednotlivých řad Lay’s a filmových žánrů. Opět je možné vidět v jedné kampani současně několik řad Lay’s. Společný hero spot zaměřený na akční filmy je doplněný kratšími spoty podporujícími párování s ostatními žánry - komedie s klasickými Lay’s, romance s pečenými Lay’s Oven Baked, sci-fi s vroubkovanými Lay’s Maxx.

„Cílem kampaně je prezentovat Lay’s jako ideální snack ke sledování filmů a ukázat, že jednotlivé řady našich brambůrek mohou vyjadřovat určitý filmový žánr. A zároveň podporují sdílení zážitků s blízkými,“ uvedla Hana Plešmídová, manažerka kategorie snacků PepsiCo ČR.

Lay's: Movies 2.0 (Mark BBDO)

Lay’s: Movies 2.0 (Mark BBDO)

Movies 2.0

  • Klient: PepsiCo
  • Značka: Lay’s
  • Kreativa a produkce: Mark BBDO
  • Digitální agentura: 2Fresh
  • Mediamx: televize, online, PR, instore
  • Nasazení: únor až květen 2019