Seznam Zprávy se uvedly v nové podobě. Web chce posílit investigativu, sekci o byznysukomentáře. „V internetovém prostředí chceme být tím, čím bývaly ve zlaté éře tradiční, nezávislé noviny,“ prohlašuje šéfredaktor Jiří Kubík. V redakci dělá přes 70 lidí, včetně externistů. 

Lay’s pokračují s filmy, spojují se s různými žánry

Značka chipsů z portfolia Pepsi zdůrazňuje jarní kampaní svou produktovou rozmanitost.

Značka chipsů Lay’s spustila kampaň Movies 2.0, která propojuje jednotlivé filmové žánry s různými řadami chipsů této značky. Lay’s tím pokračují v prezentaci své produktové rozmanitosti, kterou představily v loňské kampani, kdy se začaly spojovat právě s filmy. Televizní spoty s mottem Filmy chutnají lépe s Lay’s poběží do konce května, v únoru a březnu jsou podpořené v online prostředí, instore a PR.

Aktuálně uvedená kampaň je rozšířená o párovaní jednotlivých řad Lay’s a filmových žánrů. Opět je možné vidět v jedné kampani současně několik řad Lay’s. Společný hero spot zaměřený na akční filmy je doplněný kratšími spoty podporujícími párování s ostatními žánry - komedie s klasickými Lay’s, romance s pečenými Lay’s Oven Baked, sci-fi s vroubkovanými Lay’s Maxx.

„Cílem kampaně je prezentovat Lay’s jako ideální snack ke sledování filmů a ukázat, že jednotlivé řady našich brambůrek mohou vyjadřovat určitý filmový žánr. A zároveň podporují sdílení zážitků s blízkými,“ uvedla Hana Plešmídová, manažerka kategorie snacků PepsiCo ČR.

Lay's: Movies 2.0 (Mark BBDO)

Lay’s: Movies 2.0 (Mark BBDO)

Movies 2.0

  • Klient: PepsiCo
  • Značka: Lay’s
  • Kreativa a produkce: Mark BBDO
  • Digitální agentura: 2Fresh
  • Mediamx: televize, online, PR, instore
  • Nasazení: únor až květen 2019