Eventová agentura Extroverts, která je sesterskou agenturou Outbreaku, vyhrála tendr producenta nealko nápojů PepsiCo na letní aktivaci jeho značky chipsů Lay’s.
„Vyvíjíme pro ni prototyp nové hry s názvem Lay’s Brambolep, v níž budou soutěžící po sobě házet měkkými míčky připomínajícími brambory. Míčky budou speciálně vyrobeny a oblepeny materiálem podobným suchému zipu, který bude lepit jak na oblečení soutěžících, tak na zdi hrací arény. Očekáváme zájem hlavně od nejpočetnější skupiny návštěvníků festivalů, takzvaných millennials [generace narozená mezi lety 1980 a 2000, někdy také nazývaná jako Generace Y, pozn. red.],“ říká Lenka Halásová z Extroverts.
Hra bude doplněna o fotozeď s hashtagem #sdilejlays. Účastník, který se u ní vyfotí, může věnovat jeden balík Lay’s někomu ze svých přátel na sociálních sítích. Stačí ho jen označit a vyzvednout si Lay’ s na stánku.
Aktivace začne 10. června v Žlutých lázních ve spojitosti se startem mistrovství Evropy ve fotbale. Zde zůstane jeden měsíc, a pak bude pokračovat na hudebních festivalech, například na Beats For Love.