Pietro Filipi. Kara. Glami. Lookio. Čtvero tuzemských outletů. Čtvero malých českých značek. Best practices z Instagramu. Přijďte 20. listopadu na Módu v Česku do Aureole.

LCG chce posílit v online marketingu

Internetovou divizi nově vede Vojtěch Lambert.

Vojtěch Lambert

Vojtěch Lambert

Poradenská firma LCG 360° Consulting někdejšího vrchního ředitele České televize Františka Lamberta se hodlá víc soustředit na marketing na internetu. Chystá proto online kampaň. Za rozvoj divize nových médií, která ve firmě existuje od začátku roku 2012, nově zodpovídá Lambertův syn Vojtěch.

LCG také najala jako seniorního specialistu na online Dmitrije Dudnika. Ten přišel z agentury Mather, předtím dělal v Actum.

Mezi klienty patří digitální divize LCG se zatím zařadily Ferring Pharmaceuticals, Iscare, Asus, Česká spořitelna, iShorts, Službomat nebo České energetické centrum. Aktuální kampaň má za cíl získat další, především větší firmy.

Kromě těchto změn chce Lambertova firma, specializující se na restrukturalizace a rozvoj firem v oblastech řízení, finančního řízení, obchodu a marketingu, v online divizi nově obsadit také pozici manažera a konzultanta obchodního rozvoje.

Lambert už letos na jaře přibral do podniku svou bývalou kolegyni z ČT, designérku Pavlu Hromkovou.