
Fruit Rolls, jedna z variant značky Bear
Společnost Lotus Bakeries, známá jako výrobce karamelizovaných sušenek Lotus Biscoff, si pro pomoc s aktivací značky ovocné svačiny pro rodiny s dětmi Bear v Česku vybrala digitální agenturu LCG New Media. Cílem plánovaných kampaní bude podpora povědomí brandu skrze aktivity na sociálních sítích. „Naším úkolem bude digitální aktivace značky se zapojením sítí YouTube, Facebook a Instagram,“ uvedl šéf LCG New Media Vojtěch Lambert. Agentura se chce na sítích zaměřit na plně přírodní složení produktů a jejich hravou vizuální identitu.
„Vybírali jsme z nabídek pěti agentur. Společnost LCG New Media nás nejvíce oslovila svými kreativními nápady a strategií, jak značku přiblížit spotřebitelům. Líbila se nám také volba hravé formy hodící se ke značce a ocenili jsme detailní zpracování plánu a nabídky. Narozdíl od ostatních nabídek tedy nešlo jen o porovnatelné technické parametry, ale celkový pocit, že agentura ví, jak naši značku prezentovat,“ doplňuje Zuzana Bednářová, marketingová specialistka společnosti Lotus Bakeries.
Mezinárodní skupina Lotus Bakeries vznikla v roce 1932 v Belgii. Karamelizované sušenky si získaly oblibu po celém světě, jejich chuť lze dnes najít i v pomazánkách či zmrzlině. Letošní novinkou na trhu jsou kulaté sušenky plněné krémem. Do portfolia Lotus Bakeries patří také značky Dinosaurus, Annas nebo Nākd.

Robert Němec je nově Robert Le Veneur

Luděk Staněk přichází na Novu. Bude kreativním producentem komediálních seriálů

Kecy & politika odchází z Gazetista. CNC už podcastu nevyplácí peníze a tvrdí, že ho vlastní
