LCG pomáhá Lotus Bakeries na českém trhu

Agentura LCG New Media má na sítích propagovat ovocné svačiny pro rodiny s dětmi Bear.

Fruit Rolls

Fruit Rolls, jedna z variant značky Bear

Společnost Lotus Bakeries, známá jako výrobce karamelizovaných sušenek Lotus Biscoff, si pro pomoc s aktivací značky ovocné svačiny pro rodiny s dětmi Bear v Česku vybrala digitální agenturu LCG New Media. Cílem plánovaných kampaní bude podpora povědomí brandu skrze aktivity na sociálních sítích. „Naším úkolem bude digitální aktivace značky se zapojením sítí YouTube, Facebook a Instagram,“ uvedl šéf LCG New Media Vojtěch Lambert. Agentura se chce na sítích zaměřit na plně přírodní složení produktů a jejich hravou vizuální identitu.

„Vybírali jsme z nabídek pěti agentur. Společnost LCG New Media nás nejvíce oslovila svými kreativními nápady a strategií, jak značku přiblížit spotřebitelům. Líbila se nám také volba hravé formy hodící se ke značce a ocenili jsme detailní zpracování plánu a nabídky. Narozdíl od ostatních nabídek tedy nešlo jen o porovnatelné technické parametry, ale celkový pocit, že agentura ví, jak naši značku prezentovat,“ doplňuje Zuzana Bednářová, marketingová specialistka společnosti Lotus Bakeries.

Mezinárodní skupina Lotus Bakeries vznikla v roce 1932 v Belgii. Karamelizované sušenky si získaly oblibu po celém světě, jejich chuť lze dnes najít i v pomazánkách či zmrzlině. Letošní novinkou na trhu jsou kulaté sušenky plněné krémem. Do portfolia Lotus Bakeries patří také značky Dinosaurus, Annas nebo Nākd.